Dažniausias vairuotojų pagalbos prašymas – partemti automobilį
Draudimo bendrovės „PZU Lietuva“ duomenimis, beveik 70 procentų visų pagalbos kelyje atvejų sudaro nebevažiuojančio automobilio transportavimas.
Apie 26 procentus atvejų sudaro smulkus automobilių remontas, kai vairuotojai kviečiasi pagalbos tarnybos specialistus remontuoti kelyje sugedusį automobilį.
Dažniausiai Lietuvos vairuotojai pagalbos kreipiasi tuomet, kai jau patys negeba pasitaisyti kelyje sustojusios mašinos.
Visas kitas nedideles problemas – pakeisti ratą, atvežti degalų, užvesti variklį ir kt. – lietuviai linkę spręsti patys arba prašyti pagalbos pravažiuojančių automobilių vairuotojų.
Mūsų šalyje yra gana stiprus vairuotojų savitarpio pagalbos jausmas.
Pastaruoju metu išaugo atvejų, kai vairuotojai kreipėsi ne tik dėl automobilio transportavimo, bet ir dėl avarinio durelių atrakinimo, pakaitinio automobilio ar užšalusio variklio užvedimo.
Pagalbos kelyje paslaugų spektras gerokai išsiplėtė, todėl vairuotojai gali kreiptis ir dėl pamestų mašinos raktelių, ir dėl pargabenimo ar net nakvynės, jei nepavyksta parkeliauti namo.
Dėl įvairių priežasčių netekus automobilio draudikai atlygina pakaitinio automobilio nuomos išlaidas.
Vertinant pagalbos kelyje tendencijas manytina, kad jaunesnioji vairuotojų karta bus linkusi dažniau naudotis profesionalia pagalba kelyje, o ne ieškoti draugų, kaimynų ar giminių, galinčių gelbėti kelyje sustojusį automobilį ir jo keleivius.